Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Disember 08, 2012

Tahniah Umno!!!!!


KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor mengucapkan tahniah kepada Pemuda Umno Bahagian Gombak, Selangor kerana telah membantu Pakatan Rakyat untuk mempamerkan sifat sebenar Umno dan Barisan Nasional yang ganas dan tidak bertamadun seperti di dalam kejadian ‘serangan’ terhadap program anjuran Pakatan Rakyat di Batu 8, Gombak Utara kelmarin.

Ketuanya, Hasbullah Mohd Ridzwan berkata, kejadian tersebut juga telah memperlihatkan sikap berpura-pura Ketua Pemuda Umno Bahagian Gombak yang menafikan keganasan pemuda Umno Gombak sedangkan banyak rakaman pada malam tersebut telah membuktikan sebaliknya.

Justeru, katanya Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor berasa sangat kesal dan mengecam tindakan ganas tersebut dan meminta supaya pihak yang berwajib menyegerakan siasatan yang terperinci serta membawa pihak yang bersalah untuk dihadapkan ke muka pengadilan.

“Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor juga tidak menolak kemungkinan yang Umno dan Barisan Nasional sememangnya cukup terdesak untuk memulihkan imej mereka yang sudah ‘rosak’ di mata rakyat sehingga sanggup bertindak ganas dan ‘berlakon’ sebagai mangsa keadaan semata-mata untuk meraih simpati rakyat,” ujarnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

Beliau berkata, pihaknya penuh yakin dan percaya bahawa pihak Pakatan Rakyat tidak pernah mencetuskan sebarang kekacauan di dalam setiap program yang telah dilaksanakan sehingga ke hari ini kerana ‘track record’ penganjuran program Pakatan Rakyat selama ini adalah bersih dan cemerlang.

Tegasnya, Pemuda PAS Selangor dengan ini memberikan amaran yang keras kepada Pergerakan Pemuda Umno Selangor supaya menasihatkan Pemuda Umno bahagian mereka untuk berpolitik secara berhemah dan ‘gentleman’.

“Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor bersedia untuk menyahut cabaran Pemuda Umno sekiranya mereka berterusan untuk membuat provokasi seperti ini di masa hadapan,” tegasnya lagi./HarakahDaily

JIHAD EKONOMI SERTAI NOW!!.... CEPAT TERKINI!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...