Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Disember 26, 2012

10 ulasan:

  1. sebenarnya aku bimbang adakah akan ada lagi seseorg spt Anuar Ibrahim selepas ini. Sayu hati ini bila fikirkan bagaimana seseorg yg tidak pernah kenal erti penat memberi penerangan tanpa ada waktu berehat dan ganjaran..Inilah pejuang sebenar menghabiskan usia demi kebenaran.

    BalasPadam
  2. aku doakan dsai jadi pm ke7 malaysia..

    BalasPadam
  3. jangan fikirkan sangat, hidup ini perjuangan sebelum mati.melalui 2 jalan satu lurus satu bengkok setiap pusingan masa akan ada pejuang
    yang berani berjuang menegak ke'adilan

    BalasPadam
  4. Terkesan dan aku terpana ...nasihat Tok guru jgn ambil mudah. Moga berjaya dan rakyat Malaysia dahagakan pemimpin /pejuang seperti kamu..ayuh anwar.......Allah bersama kita

    BalasPadam
  5. memang nya DSAI ni xpernah berhenti utk membela rakyat sejak dr dulu lg sehingga diISA oleh pemerintah zalim..sy sendiri pernah bersama beliau demo diKedutaan USSR dijalan Ampang tahun 1979 kerana membantah USSR menakluk Afghanistan..kita yg jd penat hanya melihatkan DSAI kesana sini menyampaikan kisah sebenar Malaysia ini kpd rakyat..DSAI yg pejuang tulin..saya xmalu utk menangis sepuas2nya selepas sujud syukur bila beliau berjaya membawakan Pakatan Rakyat memerintah diPutrajaya nanti..kesian sgt kpd beliau yg dikejakan umno seteruk2nya.

    BalasPadam
  6. Aku berdoa untuk beliau agar diberikan kesihatan untuk mengubah lanskap politik jumud di malaysia walaupun ianya bukan sesuatu yang mudah demi anak bangsa

    BalasPadam
  7. saya yakin Anwar dipihak yang benar,perjuangan yang ikhlas menyebabkan dia difitnah,namun sekiranya Dato Seri difabal sebagai PM Malaysia Baru yang Bersih mohon hadapkan mereka mereka ini kemuka pengadilan untuk keadilan jangan biarka harta rompakan berada ditangannya kembalika kepada rakyat semula,Takbir!

    BalasPadam
  8. Dalam hadith nabi menyatakan pada akhir zaman, pemimpin yg batil disanjung,pemimpin yg hak diketepikan.Ini adalah satu dari tanda2 kiamat.Ini buktinya. pemimpin yg jahat, perasuah, penzina, penipu,tak amanah, zalim, disanjung, dipuji.Pemimpin yg baik dizalimi, difitnah, dihina.

    BalasPadam
  9. sian kat demo semua kena kencing gan anuar kaki jubur tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. owhh awak adalah seorang individu yang jahil, akal cetek..dan buata mata hati pekak, dungu, berapa usia mung? 14 tahun? ke 20-an..mung ni puak umno yg mulialah sangat itu..yer? U ARE STUPID!!HAHAHAHAH!

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...