Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Oktober 30, 2012

Chegubard Berang Dan Kecewa!!

Chegubard berang, dakwa polis 'hilangkan diri'

Ketua Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin kecewa dengan tindakan polis yang didakwanya menghilangkan diri sewaktu berlakunya kekecohan di ceramah Pakatan Rakyat di Johor kelmarin.

NONEBadrul Hisham yang lebih dikenali sebagai Chegubard antara penceramah dalam majlis yang dianjurkan oleh DAP di ibu pejabat PAS Sri Alam di Masai pada malam kelmarin.

Dakwanya, sebaik program bermula jam 9 malam, sekumpulan 10 hingga 12 individu mengunci dalam sebuah balai raya yang terletak 50 meter serta memasang kaset ceramah dengan kuat.

Beliau mendakwa, individu itu penduduk tempatan yang dipercayai mempunyai kaitan dengan Umno dan balai raya tersebut telah ditukar menjadi bilik operasi BN.

Badrul mendakwa, beliau kemudiannya berulang-ulang kali menggunakan mikrofon di atas pentas meminta polis untuk bertindak terhadap provokasi tetapi mendakwa anggota polis yang berpakaian preman dan beruniform 'secara misteri' menghilangkan diri.

NONE"Saya panggil tiga kali supaya polis supaya tampil dan hadirin juga memanggil mereka tetapi tiada seorang pun berbuat demikian.

"Saya yakin ada anggota polis kerana polis berpakaian preman telah memasang video kamera di hadapan pentas," katanya sambil menambah kekecohan itu berlaku sekalipun Pakatan telah memaklumkan kepada polis sejak dua minggu lalu.

Katanya, apabila suasana semakin tegang, beliau 'menyelamatkan' video kamera itu atas sebab keselamatan memandangkan terdapat hadirin yang berang telah menghampirinya.

Badrul juga menjelaskan beliau tidak berniat untuk mencuri video kamera tersebut sebaliknya bimbang dengan keselamatannya dan berjanji akan memulangkannya selepas berbincang dengan Ketua Cawangan Khas Johor Ramli Hassan./MalaysiaKini

 PANAS!!!! MINYAK PETROL JIMAT 50% ,DISAMPIN ITU DUIT MASUK!!!!!!!!!!! DAFTAR SEKARANG!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...