Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, April 24, 2011

PAS-PKR Perlu Melahirkan 10 Anwar..!!

 
anak_muar
 
Anwar Ibrahim kini berada diambang yang amat bahaya dalam hayat politik beliau apabila UMNO dilihat semakin kejam dan tidak bertimbang rasa terhadap Anwar Ibrahim dalam usaha mengekang dan membunuh karier politik Anwar Ibrahim.UMNO yang begitu takut bayangan Anwar tidak ada pilihan lain selain terpaksa menggunakan kaeadah yang amat bertentangan dengan nilai kemanusiaan.

Esok lusa kita tidak tahu apa akan jadi dengan nasib Anwar namun boleh mengagaknya berdasarkan tindakan UMNO sejak kebelakangan ini semakin tidak bertimbangrasa terhadap insan bernama Anwar Ibrahim.Oleh itu gabungan PR khususnya PAS dan PKR perlu dalam keadaan yang cukup bersedia apabila sesuatu diluarjangkaan menimpa Anwar.

Anwar adalah insan yang dianugerahkan oleh Allah SWT sebagai lambang kesedaran dan perubahan kematangan rakyat terhadap dunia politik negara. Anwar adalah insan yang cukup berwibawa dan teruji sebagai pemimpin apabila didatangkan dengan pelbagai ujian dan musibah yang dasyat serta mengaibkan.Namun sebagai pejuang perubahan Anwar tetap berani dan kental menghadapi semua dugaan tersebut walaupun ia pahit.

Oleh itu PR dari saat ini sudah membariskan sejumlah barisan pemimpin yang mempunyai semangat keberanian dan kental seperti Anwar Ibrahim dalam menggalas tugas berat berhadapan dengan kerenah pemerintah seperti UMNO dalam usaha melakukan perubahan kebaikan terhadap Agama, Bangsa dan Tanah Air..Allahuakbar... Sumber : SINI
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...