Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, April 13, 2011

DAP Tangkap Penipuan Undi Pos Di Sibu!!(ada video)






DAP Dakwa Rakam Penipuan Undi Pos Di Sibu
DAP membuat laporan polis hari ini setelah merakamkan sebuah klip video yang didakwa menunjukkan insiden penipuan undi pos di Sibu.

Seorang pekerja pilihan raya DAP yang berada di Ibu Pejabat Polis Sibu mengesahkan ejen pengundian DAP yang merakam insiden itu telah memberi kenyataan kepada polis pada jam 5.30 petang tadi.

Klip itu, yang disiarkan petang tadi menunjukkan empat wanita memberi sesuatu yang kelihatan seperti kertas undi kepada seorang lelaki berkaca mata di Wisma Sanyan.

Setelah wanita itu beredar,  lelaki yang tidak dikenalpasti menyedari dirinya dirakam dan cuba melarikan diri ke tangga menuju sebuah pejabat.

Ahli Parlimen Bukit Bendera Liew Chin Tong menempelak insiden itu dan menganggap banyak lagi yang perlu dibongkar.

"Reaksi orang ramai terhadap video itu membuktikan lelaki dalam video itu terlibat dalam sesuatu yang tak kena," katanya.

"Kita mengutuk semua bentuk penipuan pilihan raya dan pembelian undi dan menggesa polis dan Suruhanjaya Pilihan Raya menyiasat insiden ini.

Liew menambah walaupun DAP menerima laporan banyak perkara seperti ini berlaku, DAP tiada kuasa untuk menghalangnya.

"Kita tidak akan berpeluk tubuh sahaja," katanya.

"Jadi kami menggesa semua pengundi di Sarawak memainkan peranan bagi memastikan Pilihan Raya ini bersih dan adil. Jika anda melihat insiden yang mencurigakan, rakam dan kami akan mengambil tindakan susulan," tambahnya lagi.TVSNEWS

Video...


    

3 ulasan:

  1. Hello Semua orang,
    Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah Meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman Telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan Tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Kerana saya Telah terkejut i adalah yang pertama untuk menjadi mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda yang terletak di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menyentuh Mr Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

    BalasPadam
  2. Halo,
    Ini untuk memberi tahu masyarakat bahwa Nyonya Charity White, pemberi pinjaman swasta memiliki kesempatan finansial untuk semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan, membayar tagihan, untuk berinvestasi dalam bisnis baru atau untuk meningkatkan bisnis Anda. Kami memberikan pinjaman dengan bunga sebesar 2% kepada perusahaan dan perorangan. Ini tidak memerlukan banyak dokumen, juga syarat dan ketentuan yang jelas dan peka. Hubungi kami via e-mail: (charitywhitefinancialfirm@gmail.com) Kami akan memberikan layanan terbaik kami.

    BalasPadam
  3. = Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum . Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...